تبلیغات همسان چیست؟

تبلیغات همسان یا تبلیغات نیتیو نوعی از تبلیغات آنلاین هستند که به دلیل یکپارچگی و همسان شدن ساختار و ظاهرشان با سایت‌های نمایش‌دهنده، به این عنوان نامگذاری شده‌اند. هدف از این هماهنگی، مقابله با نادیده گرفته شدن تبلیغات توسط کاربران و در نهایت افزایش اثربخشی تبلیغات شماست.

چرا تبلیغات همسان؟

تبلیغات همسان هیچ مزاحمتی برای کاربران ایجاد نمی‌کنند و معمولا در قالب یک عکس و تیتر جذاب به کاربران پیشنهاد می‌شوند. نحوهٔ پرداخت در این نوع تبلیغات به صورت پرداخت به‌ازای کلیک (PPC) است و شما به‌ازای نمایش، هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد.

هدفمندی موضوعی و زمانی

هدفمندی جغرافیایی

هدفمندی دستگاه نمایش

هدفمندی گروه نمایش‌دهندگان

امکانات تبلیغات همسان هایلایت

انواع هدفمندسازی تبلیغات همسان بدون هزینه اضافه
نمایش تبلیغات همسان تنها به مخاطبان هدف‌تان
نمایش تبلیغات همسان در معتبرترین رسانه‌های ایران
تشخیص موضوعی صفحات وب و نمایش تبلیغات در صفحات مرتبط
امکان بهینه‌سازی‌ کمپین به کمک گزارش‌های عملکرد و کسب بهترین نتیجه
تضمین کلیک‌های واقعی در تبلیغات همسان یکتانت و بازگشت هزینه در غیر این‌ صورت
تحقیقات زیادی در زمینه مقایسه اثربخشی این نوع تبلیغات با روش‌های دیگر تبلیغات آنلاین انجام شده است که بخشی از نتایج آنها از این قرارند:
۰ %
افزایش آگاهی از برند شما با تبلیغات همسان
۰ %
توجه بیشتر افراد به این نوع از تبلیغات نسبت به تبلیغات بنری
۰ %
افزایش خرید نسبت به انواع دیگر تبلیغات بنری
۰ %
افزایش نرخ تبدیل با نمایش در رسانه‌های قدرتمند

سوالات متداول

انواع تبلیغات همسان چیست؟

تبلیغات همسان به دو نوع عادی و ریتارگتینگ تقسیم می‌شود. در همسان عادی بدون محدودیت خاصی بسته به صف نمایش تبلیغ‌کنندگان، تبلیغ شما در جایگاه‌های همسان نشان داده می‌شود. در همسان ریتارگتینگ، تبلیغ شما به کاربرانی که حداقل یک بار از وب‌سایت شما دیدن کرده‌اند، نمایش داده می‌شود.

تعرفه تبیلغات همسان چقدر است؟

قیمت کلیک متغیر است. با توجه به قیمت کلیک و نرخ کلیک به نمایش موثر آیتم تبلیغاتی، شانس نمایش تبلیغ موردنظر در وب‌سایت‌های مختلف تغییر می‌کند.

محتوای تبلیغات همسان به چه شکلی باید باشد؟

محتوای همسان شامل عنوان و عکسی جذاب است که محصول یا خدمت شما را توصیف کند. حداکثر تعداد کاراکتر مجاز برای عنوان، ۶۶ و حداکثر حجم مجاز برای عکس یک مگابایت است. برای جذابیت بیشتر عکس، بهتر است از نوشته داخل عکس استفاده نشود.

جایگاه نمایش تبلیغات همسان کدام قسمت از وب سایت است؟

بعد از اتمام مطلب یا کناره‌ها در صفحه‌ی اصلی یا صفحات داخلی وب‌سایت‌های گوناگون بسته به طراحی و ساختار وب‌سایت نمایش‌دهنده نمایش داده می‌شود. اغلب اوقات با عناوینی همچون پیشنهادهای روز یا از سراسر وب از سایر مطالب وب‌سایت متمایز می‌شود.

متخصصان هایلایت در اختیار شما هستند

اکانت منجرهای حرفه‌ای هایلایت در کنار شما هستند تا به شما در ساخت کمپین‌هایتان در هایلایت کمک کنند. برای گرفتن بهترین نتیجه از هایلایت تیم متخصصان ما در هر لحظه در کنار شما هستند و در صورت تمایل کمپین‌های شما را می‌سازند و بهینه‌سازی می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط بهره‌مندی از اکانت منجر اختصاصی با ما تماس بگیرید.