تبلیغات موضوعی چیست؟

تبلیغات موضوعی نوعی جدید و تکنولوژیک از تبلیغات آنلاین است که با استفاده از هوش مصنوعی و روش‌های متن کاوی، موضوع محتوای موجود در صفحات مختلف وب را تشخیص می‌دهد و تبلیغات متناسب با آن موضوع را در جایگاه‌های تبلیغاتی صفحه موردنظر به نمایش می‌گذارد.

مزایای تبلیغات موضوعی هایلایت

انتخاب هوشمند مخاطبان علاقمند به کسب‌وکار شما

بهینه‌سازی بودجه کمپین‌های آگاهی از برند با تمرکز روی مخاطبین مرتبط و دارای پتانسیل بالا
جلوگیری از نمایش تبلیغات برند شما در صفحات با محتوای غیر مرتبط (Brand Safety)
کاهش اثر کوری تبلیغاتی (Ad Blindness) با نمایش تبلیغات مرتبط با محتوای صفحه

با استفاده از تبلیغات موضوعی به اهداف زیر دست پیدا کنید

آگاهی از برند خود را به صورت هدفمند افزایش دهید

شما می‌توانید آیتم‌های تبلیغاتی خود را تنها در معرض دید کاربرانی قرار دهید که هم اکنون در حال مطالعه موضوعی متناسب با کسب‌وکارتان هستند. در نتیجه با بهره‌گیری از کمپین‌های موضوعی قادر خواهید بود، تبلیغات خود را فقط برای افراد علاقه‌مند به موضوع کسب‌وکارتان به نمایش بگذارید و به صورت هدفمند آگاهی از برند خود را افزایش دهید.

مخاطبان خاص صنعت خود را بیابید

اگر کسب‌وکاری با مخاطب خاص هستید، تبلیغات موضوعی امکانی برای‌ شما فراهم می‌کند تا بتوانید تبلیغات‌ خود را صرفا در صفحاتی از وب که محتوای متناسب با موضوع موردنظرتان را دارد، نمایش دهید و از این طریق کاملا بهینه مستقیما به مخاطبان خاص خود دست پیدا کنید.

 

از نمایش تبلیغات در صفحات غیرمرتبط جلوگیری کنید

با توجه به اینکه تبلیغات موضوعی تنها در صفحاتی که محتوای آن‌ها با موضوع تبلیغ مرتبط است، نمایش داده می‌شود، این امکان را برای شما به وجود می‌آورد تا بتوانید از نمایش تبلیغات خود در صفحاتی که محتوای متناسب با برندتان را ندارد، جلوگیری کنید و از برند خود محافظت نمایید. (Brand Safety)

 

تعداد نمایش صفحات وب مرتبط با هر موضوع در ماه

اقتصادی

+۸۵ میلیون

تکنولوژی

+۱۴۰ میلیون

ورزشی

+۶۵ میلیون

خانواده

+۱۴۵ میلیون

مد و زیبایی

+۲۵ میلیون

سلامت

+۸۰ میلیون